Prekių grąžinimas

Prekė, kuri Pirkėjui (vartotojui) nepatinka dėl jos formos, dydžio, spalvos,
modelio ar komplekto, gali būti pakeista (grąžinta) tik tuo atveju, jei nuo
prekės pardavimo dienos nėra praėję daugiau kaip 14 dienų. 
Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų arba Pirkėjui (vartotojui)
nepatinka įsigytos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektas
(išskyrus teisės aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti
(grąžinti) dėl to, kad šiam nepatinka prekės forma, dydis, spalva, modelis ar
komplektas). Pirkėjas privalo kreiptis į Pardavėją.
Prekės grąžinamos originalioje prekės pakuotėje kartu su prekės dokumentais.
Grąžinant būtina pridėti PVM sąskaitą faktūrą.
Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas.
Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas
nepriima grąžinamos prekės.
Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir
(arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai,
kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos
pakeitimais.
Pirkėjui grąžinami visi už prekę sumokėti pinigai neįskaitant pristatymo išlaidų.
Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja:
„Dėl Lietuvos
Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos
taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“) (2014-07-22 Nr. 738, TAR, 2014-07-28, dok. Nr. 10565, galioja
nuo 2014-07-29)
Ūkio ministro įsakymas
„Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymo Nr. 217 „Dėl Daiktų
grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ pripažinimo netekusiu galios“
(2014-07-30 Nr. 4-514 TAR, 2014-07-30, dok. Nr. 10657, galioja nuo 2014-07-
31)
Lietuvos Respublikos civilinio kodekso pakeitimo ir papildymo įstatymas
(2013-12-19 Nr. XII-700, TAR, 2014-01-07, dok. Nr. 69, galioja nuo 2014-06-
13)
Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 2, 4, 5, 14, 15, 37, 40
straipsnių bei priedo pakeitimo ir papildymo ir 16 straipsnio pripažinimo
netekusiu galios įstatymas
(2013-12-19 Nr. XII-701, TAR, 2014-01-03, dok. Nr. 15, galioja nuo 2014-06-
13)
 

Prekių pristatymas

Prekės siunčiamos per paštomatus „Omniva“.( Karantino metu nėra galimybės prekės pristatyti pirkėjui tiesiai į namus pagal nurodytą adresą). Visos prekės po mokėjimo gavimo į UAB „Remvalus“ sąskaitą pristatomos per 2–10 darbo dienų (priklauso nuo kurjerio ir gavėjo šalies). Pristatymo kainą matysite pasirinkę kurjerį (vežėją) ir pristatymo adresą. Jei užsakymas pateikiamas ir apmokamas iki 10.00 valandos, prekės išsiunčiamos tą pačią darbo dieną, jei vėliau – užsakytos prekės išsiunčiamos kitą darbo dieną. Jeigu pasirenkate mokėti kurjeriui ar paštomate, prekės išsiunčiamos iš karto, gavus užsakymą. Šis mokėjimo būdas galimas ne visose šalyse. Jei pasirinkote už prekes mokėti atsiimant siuntą iš kurjerio (grynaisiais ar banko kortele) arba paštomato (tik kortele) taikomas pinigų administravimo mokestis, ( 23 EUR) kuris bus pridėtas prie pristatymo kainos. Gavę siuntą patikrinkite, ar siunta nepažeista. Jei ji sugadinta, prašome pranešti kurjeriui ir nedelsiant susisiekti su mumis. Priėmus prekes ir pasirašius kurjerio dokumentus be jokių pastabų, laikysime, kad patvirtinate, kad siunta yra tvarkinga ir pristatyta tinkamai. Iškilus klausimams, kreipkitės el. paštu: remvalus@gmail.com  (bet kuriuo paros metu, atsakymą gausite, kaip įmanoma greičiau) arba skambinkite telefonu

+370 604 24268  (I-V 11:00-17:00). 

Pristatymas Lietuvoje

Prekes pristatant į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis.

Prekes nemokamai atsiimti galima atvykus į UAB „Remvalus“

buveinę adresu: Ramygalos g. 46-1, Panevėžys.

UŽSAKOMŲ PREKIŲ PRISTATYMAS

Užsakome prekes, kurių sandėlyje nėra, tačiau turime galimybę galime jas

užsakyti. Specialiai užsakomų prekių pristatymo terminas nuo 18 iki 65 darbo dienų.

Prekių užsakymai priimami elektroniniu paštu remvalus@gmail.com